تازه‌ترین انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک در نمایشگاه کتاب تهران، در غرفه آستان قدس رضوی

تازه‌ترین انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک در نمایشگاه کتاب تهران، در غرفه آستان قدس رضوی تازه‌ترین انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک را می‌توانید در نمایشگاه کتاب تهیه کنید.

ادامه مطلب

هم‌زمانی پایان کتابت «مناظر الانشاء» به خط حاج حسین‌ آقا ملک با روز اسناد ملی و میراث مکتوب

هم‌زمانی پایان کتابت «مناظر الانشاء» به خط حاج حسین‌ آقا ملک با روز اسناد ملی و میراث مکتوب دارندۀ یکی از نسخه‌های خطی مناظر الانشاء اثر محمودبن محمد خواجه جهان در سده نهم هجری، آن را به حاج حسین آقا ملک نفروخت. بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک به سبب علاقه به حفظ فرهنگ ایرانی در میراث مکتوب، این نسخه را به امانت گرفته، پس از استنساخ (رونویسی)، کتابت نسخه را در بیست و هشتم شوّال سال 1344 قمری به پایان رساند.

ادامه مطلب

منتشر شده در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در اخبار موسسه برنامه‌های آموزشی بازدید‌های خاص

​محدودیت چند ساعته دسترسی به وب‌سایت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در تاریخ 21 فروردین 1403

​محدودیت چند ساعته دسترسی به وب‌سایت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در تاریخ 21 فروردین 1403 دسترسی به وب‌سایت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org به دلیل به‌روزرسانی‌ها در روز سه‌شنبه 21 فروردین 1403 تا چند ساعت ممکن نخواهد بود.

ادامه مطلب

منتشر شده در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در اخبار موسسه

​زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در سال 1403 اعلام شد

​زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در سال 1403 اعلام شد کتابخانه و موزه ملی ملک در سال 1403 با پایان ماه مبارک رمضان، از ساعت 8:20 تا ساعت 16:25 به مخاطبان گرامی خدمات‌رسانی خواهد داشت.

ادامه مطلب

​تغییر زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در روز چهارشنبه 15 فروردین 1403

​تغییر زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک به مخاطبان گرامی در روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 از ساعت 10 آغاز خواهد شد.

ادامه مطلب

​ساعت خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در ماه مبارک رمضان

​ساعت خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در ماه مبارک رمضان کتابخانه و موزه ملی ملک در سال 1403، پس از پایان تعطیلات نوروزی، تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 8:30 تا ساعت 15:30 به مخاطبان گرامی خدمات‌رسانی خواهد داشت. خدمات‌رسانی این مجموعه پس از پایان ماه مبارک رمضان به حالت اولیه بازمی‌گردد.

ادامه مطلب