​میزبانی عصرگاهی کتابخانه و موزه ملی ملک از تهرانگردان و گردشگران نوروزی

کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت فرارسیدن سال‌روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و در همکاری با تورهای تهرانگردی و برنامه ویژه بازدید از میدان مشق، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین ۱۳۹۵ خورشیدی از ساعت ۱۶ تا ۱۹به رایگان از گردشگران و بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند.

​میزبانی عصرگاهی کتابخانه و موزه ملی ملک از تهرانگردان و گردشگران نوروزی

کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت فرارسیدن سال‌روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و در همکاری با تورهای تهرانگردی و برنامه ویژه بازدید از میدان مشق، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین ۱۳۹۵ خورشیدی از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به رایگان از گردشگران و بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران بر اساس تاکید واقف در وقف‌نامه، در روزهای غیر تعطیل نوروز به گردشگران نوروزی و مراجعان خدمات‌رسانی می‌کند. گردشگران و بازدیدکنندگان و نیز پژوهشگران بدین‌ترتیب در نوروز ۱۳۹۵ خورشیدی از هفتم تا یازدهم فروردین امکان بازدید از تالارهای موزه‌ای و بهره‌گیری از تالارهای کتابخانه‌ای این موقوفه را داشته‌اند. با این حال با توجه به هم‌زمانی نوروز ۱۳۹۵ خورشیدی با ولادت حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و نیز برگزاری ویژه‌برنامه‌های تهرانگردی در محوطه تاریخی باغ ملی تهران، این گنجینه در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین ۱۳۹۵ خورشیدی از ساعت ۱۶ تا۱۹ به رایگان از گردشگران و بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند.

نظر شما: